Friss / F1 hírek

Hamilton hiába lett világbajnok, az „Év versenyzője” címet a Vettel-verő Ricciardo nyerte meg! Alonso nincs a legjobb háromban
Sutil szerint túlságosan „elszaporodtak” a fizetős versenyzők a Forma-1-ben
Massa szerint benne van, hogy Alonso miatt is volt eredménytelen a Ferrari
Hétfőn eldőlhet a Caterham sorsa a Forma-1-ben: Feltámadás, vagy örök sötétség?
Briatore: Alonso soha nem tárgyalt komolyan a Mercedesszel, mert a Honda mérhetetlenül nagy pénzt fog költeni a Forma-1-re, és ez az, ami meggyőzte őt
Életveszélyes és felelőtlenség egy 17 éves pilótának lehetőséget adni a Forma-1-ben?
A Lotus volt a Renault mostohagyermeke: váltani kellett, nincs mese
Villeneuve szerint versenyzőként Alonso a legjobb, de csak a pályán: Túl problémás a spanyol, akinek már nincs jövője az F1-ben?
A Forma-1 történetének talán legunalmasabb futama volt ez…
Rég volt, talán igaz sem volt – Bruno Senna a Hondával tesztel
Jenson Button: 15 év, 15 autó a Forma-1-ben
Minden adat és érdekesség a 2014-es F1-szezonról: Tudtad-e, hogy….?
Massa kicsit benézte a távolságot Abu Dhabiban: nagyot ugrott a brazil
Ecclestone szkeptikus: 2016 is necces lehet az új motorok számára?
F1 2014: Az „Év autója” díjat nem nyerheti más, mint a Mercedes W05 Hibrid
Hivatalos: Pedro de la Rosa elhagyja a Ferrarit!
Hivatalos: Jean-Eric Vergne csatlakozik a Ferrarihoz, mint tesztpilóta
A Mercedes szerint, ha csak Ross Brawn vezeti a csapatot, nem érnek el ekkora sikereket a Forma-1-ben
A McLaren-Honda nem viccel: Durván dominálni akarnak a Forma-1-ben
Rég volt, talán igaz sem volt – sokkolt a Brawn GP
Massa részben új szerelői csapatot kaphat 2015-re a Williamsnél
Új motorszabályon dolgoznak 2016-ra: erősebb, hangosabb, olcsóbb erőforrások jöhetnek az F1-ben!
Felipe Massa megnyerte az „Év feltámadása” díjat a Forma-1-ben 2014-ben: Trófea a brazil neve mellett
Ez a Forma-1, csupa nagybetűvel: 15 perc dráma és izgalom
Montezemolo az F1-fazék közelében, Ecclestone formálisan is újra CEO
Újabb sikeres törésteszt: a Sauber C34 kasznija is átment az FIA próbáján
Furcsa lesz Vettelt vörös overálban látni: 2015 a változások éve
Rég volt, talán igaz sem volt – Mark Webber a Jaguárnál
Ma eldőlhet a motorkérdés a Forma-1-ben: Ecclestone szerint a Mercedesen kívül mindenki visszatérne a V8-as, vagy a V10-es generációhoz
Tekerd fel a hangerőt, MOST! Így szól Alain Prost McLaren M29 versenygépe
Williams: Miért ne győzhetnénk le jövőre a Mercedest?
Alonso nem lett a Lotus versenyzője: igazi opció volt Enstone, de mást hozott a sors
Pedro de la Rosa is elhagyhatja a Ferrarit: Vége egy korszaknak Maranellóban
Nagy veszteség érheti a Mercedest: A Ferrarihoz szerződik az egyik legjobb szakemberük?
Újabb nagy név távozhat a Ferraritól: Folytatódik a nagytakarítás
Nem volt rosszabb csapat a Ferrarinál 2014-ben a Forma-1-ben: Nagy bukás volt a 2014-es év
Soha nem látott nagytakarításba kezdett a Ferrari a Forma-1-ben: És még mindig nincs vége!
Alonso biztos abban, hogy bajnok lesz a McLaren-Hondával: Több évre tervez a spanyol
A Ferrari nem hagyja annyiban: Mindenáron Neweyt akarják Maranellóban
Brawn egy lépéssel közelebb a Ferrarihoz?
A Red Bull nagyon magabiztos Newey maradását illetően: Javában dolgozik a 2015-ös autón
A Red Bull szerint Kvyat kicsit olyan, mint Raikkönen
Nagy pofont kapott a Ferrari: Két nagy név is visszautasította őket a Forma-1-ben
A Mercedes dominanciája sem tarthat örökké – a riválisok térfelén a labda
A szélcsatorna győztes autót “jósolt” a Lotusnak: Grosjean elég lehangolt volt
F1-Live.hu Gála 2014: Év legjobb csapatvezetése a Forma-1-ben?!
Hivatalos: Tombazis és Fry is elhagyja a Ferrarit, az új csapatfőnök alkotott!
F1-live.hu Gála 2014, ÉLŐBEN: Alonso, Raikkönen, Hamilton, Ricciardo, Rosberg, Massa…
Mexikói támogatók érkeztek a Ferrarihoz: Megérte leszerződtetni Gutierrezt…
F1-live.hu Gála 2014: Év versenyzője, év csalódása, év előzése, év startja… Év legjobb magyar versenyzője!
111 alkalommal büntetett az FIA 2014-ben: kevesebb pénz folyt be a kasszába, mint tavaly
Minek köszönhető a Mercedes sikere? Folyamatos fejlesztés, gyorsabb autó
Rosberg újabb szintre emelte a párharcot Hamilton ellen Monacóban: minden cool
Alonso: Nagyon erős lesz jövőre a Ferrari
Ecclestone kész lenne megszavaztatni a V10-es motorok visszatérését a Forma-1-ben
Az amerikai F1-es istálló is ajánlatot tesz pár marussiás tárgyra az aukción: A főhadiszállás megvásárlása is szóba kerülhet
Montezemolo: Sajnálom, hogy nem sikerült Alonsóval, de Vettel ideális választás a Ferrari számára
Újabb mérnökök érkeznek a Ferrarihoz: Komoly vérfrissítés a Forma-1-ben
Hivatalos: Esteban Gutierrez lett a Ferrari harmadik versenyzője a Forma-1-ben
Vettel számára többet ér egy cím a Ferrarival, mint egy ötödik a Red Bullal
Kommunikációs zárlat a Mercedesnél Spa után: “Önnek egy félhivatalos üzenete érkezett”
A Ferrari elfáradt, orvoshoz kell fordulnia: Todt szerint nincs szükség forradalomra
Az ajtó mindig nyitva áll Alonso előtt a Ferrarinál – Villeneuve vészjósló a mclarenes váltás miatt
Hamilton célja, hogy még 7 évet a Forma-1-ben maradjon: 37 évesen vonulna vissza
Alonso legnagyobb eredménye az lenne, ha csúcsra juttatná a McLarent
Az FIA elnöke szerint is túl fiatal Verstappen a Forma-1-hez
Nagyon trendi a Ferrari új csapatfőnöke: Raikkönen lesz a következő, akinek lesz saját Twittere?
Williams: Azonnali hatállyal munkába lép a csapat új szakembere
McLaren: Semmilyen kilépési záradék nincs Alonso szerződésében
Hamilton nagyon nagy elismerésben részesült
Alguersuari: A Forma-1 olyan lett, mint egy felnőtt GP2, vagy World Series
A Forma-1 halk és még versenyzés sincs: Szégyen?
A Ferrari elnöke bátorságot kér Maranellótól – az sem árt, ha ötletekkel állnak elő
Az idei Mercedesszel még a 46 éves Mika Hakkinen is bajnok lehetett volna a Forma-1-ben?
Egy új csapat épülhet Raikkönen köré a Ferrarinál
Button eleinte nagyon nem győzte meg Dennist: akarod az F1-et vagy sem?
Dennis már többségi tulajdonos, de pénzt kell találnia, hogy fizetni tudjon
Így szimulátorozott több mint 20 évvel ezelőtt Barrichello
A Ferrari ismét megmutatta, hogy milyen hangos lehetne a Forma-1
Komoly előrelépés a McLaren-Hondánál: Átment Alonso és Button 2015-ös autója a hivatalos és kötelező törésteszteken
Számtalan futamot ki kellene húzni az F1-es naptárból! Néha a kevesebb több…
Új motorszabály 2016-tól? Lauda semmit sem tud garantálni
A McLaren-Honda tudja, hogy nehéz lesz megfelelniük a világ legjobb versenyzőjének, Fernando Alonsónak
Ron Dennis jövőre többségi tulajdonos lehet a McLarennél
Rég volt, talán igaz sem volt – Niki Lauda egy modern F1-es autót tesztelt
A csapatfőnökök szerint Rosberg csak az 5. legjobb, Hamilton itt is nyert
Grosjean már látta az E23-at a szélcsatornában: sokkal szebb, mint az idei autó
Button sorsa a saját kezében van: egyenlő bánásmód, remélhetőleg jó versenygép
Van magyarázat Korea szerepeltetésére – Ecclestone 1000 lóerős motorokat akar
Hamilton mérnöke Abu Dhabi óta mosolyog – Spa után jött a mindent vagy semmit
Hamilton: bárcsak a kívülállók is láthatnák, mi folyt Rosberggel szezon közben
Ausztrália már most megkezdte a hangolást a 2015-ös F1-es szezonra: Március 13-14-15.
Továbbra sincs főtámogatója a McLaren-Hondának, de az érdeklődők rengeteg pénzzel szállnának be
Buttont kicsit sem zavarja, hogy Alonso legalább hatszor annyit keres majd jövőre, mint ő a McLaren-Hondánál
Alonso jövőre még szinte biztosan nem fog rajthoz állni a Le Mans-i 24 órás versenyen
Hivatalos videó a McLaren-Honda bejelentéséről: Alonso rögtön szemügyre vette a rég látott gépeket
Alonso a) és b), Hamilton az eszkalátor: Dennis is elvolt ma Wokingban
A tékozló fiú visszatért: Alonso 2007-ben nem hozta ki a legtöbbet magából
2015-ben Alonso legalább hatszor annyi pénzt fog kapni, mint Button, aki azonban nem akar vízhordó lenni a McLaren-Hondánál
Dennis nem fog bocsánatot kérni a késői döntés miatt: Button rajongói megnyugodhatnak